»Najbolj pereč pri nas pa je nadzor nad izvajanjem tega, kar piše v učnem načrtu oz. strategiji.«
»Bralna pismenost učencev je eden od pomembnejših dejavnikov, ki določa učno uspešnost posameznika.«
»Če želimo ohraniti slovensko krajino, moramo slovensko knjigo vzpostaviti kot vrednoto, izražanje v slovenščini pa kot človeško vrednost.«
»Če želimo ohraniti slovensko krajino, moramo slovensko knjigo vzpostaviti kot vrednoto, izražanje v slovenščini pa kot človeško vrednost.«
»ki je temelj naše sposobnosti za kritično mišljenje in globlje razumevanje sveta.«
»To je večplastna težava – vemo, da manj kot polovica odraslih v enem letu prebere vsaj eno knjigo.«
»Če želimo ohraniti slovensko krajino, moramo slovensko knjigo vzpostaviti kot vrednoto, izražanje v slovenščini pa kot človeško vrednost.«
»Če želimo ohraniti slovensko krajino, moramo slovensko knjigo vzpostaviti kot vrednoto, izražanje v slovenščini pa kot človeško vrednost.«
»Letošnji dosežek pri bralni pismenosti nam gotovo ne more biti v ponos.«
»Vedenje, kakšna je bralna pismenost med četrtošolci, kako razumejo zapisano in kako znajo to sporočati naprej, je zelo pomembno, saj je vse v šoli zelo povezano s tem, kako znamo brati in prebrano razumeti ter sporočati naprej. V osnovni šoli imamo še čas, da sprejmemo določene ukrepe, z bralno pismenostjo pa se je treba ukvarjati tudi v srednji šoli.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju